㋡بیخود㋡

㋡بیخود㋡

موس!

 

رفتم از این موس بی سیما گرفتم

خیلی باحاله

باهاش از تو دست شویی آهنگ پلی میکنم

اصن یه عالمی باهش دارم

 



نظرات شما عزیزان:

غلط گیر
ساعت1:10---7 تير 1391
سلام دو سوااال؟؟؟؟؟ گریفتم یعنی چی؟؟؟!!!!

بعد شما مانیتور هم با خودتون تو دستشویی میبرید یا .......چه جوری اهنگ انتخاب میکنی؟؟؟

دخملم درست بنویسسسسسس

ولی ناراحت نشیااا من غلط گیرم

looooooooooooool

وبت خیلی قشنگ ؟آورین.....پاسخ: ببین پسرم اگه شما هم مثل من به کامپیوتر اعتیاد داشته باشید میتونی از تو دستشویی اهنگ پلی کنی باور نداری برو امتحان کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: RoOoOoOoOoOoOoOoOoYA ׀ تاریخ: شنبه 3 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

این بلاگ رو ساختم تا بعضی حرفا رو بزنم که بعضیاش حرف خودمه و بعضیاشو از دیگرانه که خوشم اومده ♥♥♥♥♥ سعی می کنم مطالب به روز جالب و سرگرم کننده باشه ...تا زیاد بیاین دیگه ♥♥♥♥♥ کپی کردن مطالب بدون نوشتن منبع کاملا مجاز است راحت باشید :)


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , gratuitous.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM