㋡بیخود㋡

㋡بیخود㋡

سلام
ببخشید چند روزی شاید نتونم اپ کنم
زیــــــــــــــــــــرا
شارژ کردم پریروز قطع شده زنگ زدم میگه اینترنتی دیگه نمیشه شارژ کرد
میگم پس کخ دارین گزینشو گذاشتین
میگم خب شماره پیگیری رو حداقل پیگیری کنید
گفت اون الکیه واسه خندس
فردا برو دفتر خلاصه با یه مدرک
باز رفتم میگن نه باید بری خلاصه حسابو بگیری بعد فکس به این شماره وبعدش اگه تایید شد باز بری یه جای دیگه پولتو بگیری
غیر مستقیم گفتن برو توشله بازی کن تو رو چه به اینترنت
و من بر این شدم برم  وایمکس بگیرم که ایشالا تا چند روزه اینده میگیرم

اول خواستم کل این پست را پر از فحش کنم و هدیه کنم به مخابرات گرامی ولی تصمیم گرفتم براشون دعا کنم
 بار الهی همچی بزن تو کمرشون که دیگه نتونن یه کارایی رو بکنن!
با الهی یک همسایه گیرشون بیاد که از صب تا شب جواد یساری با ساسی مانکن بزاره
بار الهی ایشالا سوسک شن
بار الهی ایشالا مدیر آیندشون بشه اقای احمدی ن..د
بار الهی ایشالا اب از گلشون پایین نره اگه رفت جای دیگه گیر کنه
(ببخشید دیگه خیلی خیلی اعصابم خورده) 

باز کلی سعی کرد بالاخره با ایرانسل کانکت شدم



نظرات شما عزیزان:

ابوالقاسم
ساعت22:51---15 تير 1391
تازه یک نکته جالب بگم میدانستید صفحه سیاه چشم بیننده را خسته می کند

بی13
ساعت9:45---8 تير 1391
سلام وب قشنگی داری موافقی لینک بشیم اگه لینک کردی خبر بده تا منم لینکت کنم ممنون میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: RoOoOoOoOoOoOoOoOoYA ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

این بلاگ رو ساختم تا بعضی حرفا رو بزنم که بعضیاش حرف خودمه و بعضیاشو از دیگرانه که خوشم اومده ♥♥♥♥♥ سعی می کنم مطالب به روز جالب و سرگرم کننده باشه ...تا زیاد بیاین دیگه ♥♥♥♥♥ کپی کردن مطالب بدون نوشتن منبع کاملا مجاز است راحت باشید :)


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , gratuitous.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM